piątek, 1 marca 2013

REAKTYWACJA BLOGA !!!

Dlaczego? Ostatnio dostałam mocnego kopniaka motywacji :) Dzięki dziewczyny! Po dłuższej przerwie blog znów powraca do istnienia :) Co u mnie przez ten czas? I dużo, i mało. Istotną dla Was wiadomością może być to, że zaczęłam vlogować na YouTube - link do mojego kanału. Zapraszam do subskrypcji :)
Na blogu oczywiście kontynuacja tego, co pojawiało się wcześniej, czyli zdjęcia z sesji, które wykonuję, zdjęcia moje, gdzie ja pozuję, zdjęcia od czytelników i inne :)

Mamy 1 marca, więc pomyślałam, że to dobry moment, by powrócić do pisania tego bloga :) Zakładka "Pokaż swoje zdjęcia" jest aktywna, więc zapraszam do linkowania zdjęć :) A pod koniec miesiąca jak zwykle maraton z punktami do zgarnięcia na konto! (Zapraszam do odświeżenia wiadomości na temat zbierania punktów na blogu w zakładce "Punkty". Na dniach pojawi się jakiś konkretniejszy post. 

Mam nadzieję, że będziecie chętnie zaglądać na bloga i dzielić się własnymi zdjęciami.

Mój fotograficzny fanpage na Facebooku: KLIK.

Pozdrawiam, do przeczytania i zobaczenia w kolejnym poście! :*
PRZYPOMINAM, ŻE KAŻDY KOMENTARZ TO MOTYWACJA DLA MNIE, ŻE MAM DLA KOGO PISAĆ :)

10 komentarzy:

Magdalena / Rainbow Beauty pisze...

Cieszę się, że znów będę mogła poczytać twoje posty :)

Ewelaz pisze...

Faajnie, ze wracasz ;)

Anonimowy pisze...

ooo wracasz :)


świetne zdjęcie !!;) jakiego programu używaz do obróbki ?
jak dodac takie "kolory" jak masz w tle ?

Pauliss... pisze...

@Anonim:

Dzięki :) Kolorowałam tło w PhotoFiltre.

Estranged. pisze...

Dobrze ze wracasz. Ja oprócz obserwowania postaram się tez komentować. Bardzo ładnie wyszłaś na tym zdjęciu! :)

Anonimowy pisze...

Dobzre że wracasz. Długo czekałam

Anonimowy pisze...

ładne zdjecie

Ada17 pisze...

Nareszcie !!

Yamii pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Yamii pisze...

w końcu się doczekałam :3
Mimo że nie dodaje jakoś specjalnie regularnie zdjęć to i tak lubię czytać twojego bloga ^_^
Cieszę się że go reaktywowałaś i życzę powodzenia w dalszych postach :3
~Renesme88