niedziela, 10 marca 2013

Sesja z Pauliną

Cześć. Dziś dodaję zdjęcia z grudniowej sesji. W ostatnim czasie mało sesji wykonałam, ale nadchodzi wiosna i zapowiada się ich teraz sporo, a więc na bieżąco będę Wam je relacjonować :)) Zapraszam do obejrzenia zdjęć Pauliny, oczywiście w moim wykonaniu :)





Będzie miło, gdy zostawicie komentarz :) Przypominam też o linkowaniu zdjęć do zakladki, zapisanych zdjęć do postu mam tylko 3 jak do na razie. Nie wierzę, że przez moją nieobecność na blogu zrobiłyście tak mało zdjęć! :) Zapraszam do podzielenia się swoją twórczością :)

Pozdrawiam, Paulina :*

19 komentarzy:

Unknown pisze...

Hmm...
Wiesz, czytam Twojego bloga już czas jakiś. I nie chodzi o to, że jestem wredna czy coś.
Ale mam dla Ciebie wskazówkę.
Popracuj nad kadrem. Jest mnóstwo fajnych książek na ten temat i myślę, że lepiej zaplanowane zdjęcia są po prostu lepsze.
i druga rzecz - aby na zdjęciu panowała harmonia, musi być porządek. Mam na myśli tylko jedną rzecz, która przykuwa uwagę. Czyli - wielkie "gały" :) i czerwony płaszcz to złe połączenie.
zapraszam do pozytywnego zjechania moich zdjęć i powodzenia! :)

Anonimowy pisze...

"Nie wierzę, że przez moją nieobecność na blogu zrobiłyście tak mało zdjęć!"

Nie wogóle ich nie robiłyśmy ...

Pauliss... pisze...

@czapraczek:

Dzięki za uwagi :) Konstruktywnej krytyki źle nie odbieram, bo zawsze jest przydatna. Jeśli chodzi o "wielkie gały" i płaszcz, to robiłąm dziewczynie zdjęcia, w czym chciała :) Więc nie do końca to ode mnie zależy. Nad kadrami ciągle pracuję :)

@Anonimowy:

Do czego Ty pijesz?!

Anonimowy pisze...

Ale o co ci chodzi?

Anonimowy pisze...

Czemu nie oceniasz zdjęć ?

Anonimowy pisze...

To niby do mnie , tak?

xxxxx pisze...

Ladne robisz zdj :)
obserwuje i zapraszam izey-izabella.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Nie do Pauliss

Estranged. pisze...

Cóż za pozytywne komentarze od Anonima. ;P
Mi się zdjęcia podobają. Dziewczyna ładnie wygląda w tej czarno-białej kurtce. Mam pytanko. Czy podczas robienia zdjęć używasz jakiś filtrów? Chodzi mi o portrety. :)

Ada17 pisze...

Bardzo ładne zdjęcia i oczy *__*
; )

Anonimowy pisze...

Każdy mówi to co chce , a jak ci się to nie podoba to nie zwracaj uwagi. Takie trudne?

Pauliss... pisze...

@ Wiktoria:

No zauważyłam, że ten anonim jest aż na tyle prymitywny, że sam nie wie czego chce i dlaczego pisze takie głupie komentarze :p Co do filtrów to czasami używam polaryzujący, albo powiększający, ale to nie przy portretach :)

Anonimowy pisze...

Aż tak boisz się krytyki ... no cóż

Weronika pisze...

Świetnie! Cieszę się z Twojego powrotu C:

Ewelaz pisze...

Fajne ;))

Ewelaz pisze...

Zakładka pokaz swoje zdjecia nie działa

http://i47.tinypic.com/35iw28m.jpg

Madame Misa pisze...

Bardzo przyjemne prace :) Modelka ma po prostu duże, piękne oczy i ja jakoś nie dostrzegam tu "wytrzeszczu". Duże oczy to wielki atut i można świetnie ten atut wykorzystać do zdjęć. Pozdrawiam a w wolnej chwili zapraszam: photoee.blogspot.com :)

Anonimowy pisze...

Zgadzam się można tak wykorzystać , lecz niestety tu nie został tak ukazany . Te zdjęcie ukazują tylko wytrzeszcz dziewczyny . ( nie , nie jest to obraźliwy komentarz).

Unknown pisze...

Modelka przypomina mi moją starszą kuzynkę :) Bardzo miła buźka , super sesja :)