poniedziałek, 4 marca 2013

Trochę mnie...

Hej. Bardzo się cieszę, że tak ciepło zareagowałyście na mój powrót do pisania bloga :) Dziękuję Wam bardzo za komentarze - to jest dla mnie wielka motywacja do pisania bloga. Także nie muszę już chyba dopowiadać, co powinnyście robić :p Zawsze miło przeczytać komentarz, nawet bardzo krótki. Ważne, żebym wiedziała, że ktoś to czyta :)
W dzisiejszym poście dodaję kilka moich zdjęć, które zostały zrobione w większości przez mojego chłopaka, który bardzo chętnie uczy się ode mnie robienia zdjęć :)
Zawsze wrzucałam też właśnie jakieś moje zdjęcia, sporo czasu blog
był nieaktywny, więc troszkę się ich nazbierało... :)









Podobają Wam się? Które Waszym zdaniem najlepsze? :)

Pozdrawiam, Paulina :*

Przypominam o linkowaniu zdjęć do zakładki "Pokaż swoje zdjęcia :)"
Czekam na coś od Was!

9 komentarzy:

Estranged. pisze...

Wszystkie zdjęcia śliczne! Ale i tak najbardziej podobają mi się 2 ostatnie. :)

Dominika pisze...

Wszystkie są świetne, ale najlepsze to chyba 4 ;>

Ewelaz pisze...

Nie no zdjecia rewelacja ;) powiem szcerze, ze za każdym razem sa coraz lepsze ;* moje ulubione to 2 ostatnie

Anonimowy pisze...

Faajne zdjecia ;) podoba m isie ;)

Anonimowy pisze...

Twoje filmiki mnie rozczarowały niestety ... Wcześniej wydawałaś się taka miła , pomocna i wgl , a teraz pokazujesz chyba swoją prawdziwą twarz. No cóż , zawsze lepiej pokazać to ...

Ada17 pisze...

Śliczne, a zwłaszcza 2 i ostatnie ; )

Pauliss... pisze...

@Anonimowy:

Pomyślmy.. "kiedyś wydawałam się miła",a po filmach widzisz, że tak nie jest... Ciekawe, bo tak samo osądziłeś/aś mnie po pozorach, że jestem miła i tak samo, że taka nie jestem :p

A więc jaka jestem naprawdę?!

Nie wiesz, bo widocznie mnie nie znasz :) Nie ładnie tak mówić o ludziach nie znając ich. I do Twojej wiadomości - jestem miła i pomocna (wiedzą o tym osoby, które faktycznie mnie znają). Poza tym widzę, że nie odbierasz moich filmów w prawidłowy sposób...

Anonimowy pisze...

A jak je mam niby odbierać? Nie znam cię i mówię to co widzę na filmikach , więc niby poza kamerą jesteś miła i pomocna , a na filmikach bardzo dziwna i niezrozumiała?!

CoolMarli pisze...

świetne zdjęcia.! ^_^ I bardzo się cieszę,że w końcu wróciłaś,hehe :D ;3