czwartek, 25 sierpnia 2011

Wyniki konkursu fotograficznego !!!

Cześć :) Może od razu przejdę do konkretów. Oto wygrane prace:


1 miejsce (50 sd):
milenaaa1212

 Śliczne! Takie magiczne :)

1 wyróżnienie (20sd):
kastin1
 Super plusk i niezłe ujęcie ;) Podoba mi się, ale chyba jednak byłoby lepsze bez tej sepii ;)

2 wyróżnienie (10sd):
.hm.herbatka.hm

Ładny plusk :)

Gratuluję zwycięzcom i proszę o zgłoszenie się do mnie po nagrody ;)

Chciałabym dodać w tym temacie też kilka prac. Niestety bez nagród, bo albo wykraczają poza temat konkursu, albo były nieco gorsze od wygranych, ale są również bardzo ładne. Życzę powodzenia w następnych konkursach!

 milena1212

 patusia.bee

QueenPauliskaaa

____________________________________________

Jeśli chodzi o następny tego typu konkurs to odbędzie się gdy liczba obserwatorów przekroczy 60, a następny zobaczymy :) Zapraszam do obserwowania bloga i komentowania postów!

6 komentarzy:

Danonek ^^ pisze...

Jakie śliczne!

Jednak 1 miejsce zasłużone ! Magiczne ! Natomiast kolejnym faworytem jest praca mi9leny1212 i patusia.bee. To są najlepsze prace!

Pauliss... pisze...

@ Danonek ^ ^ :

Tak, wiem ale wykraczają poza temat i milena1212 wysłała aż 3 prace więc wszystkich nie mogłam nagrodzić ;)

.hm.herbatka.hm pisze...

Dziękuje bardzo . Nie spodziewałam się że zdobędę aż 2 wyróżnienie .
I gratuluję milenie1212 i kastin1 Śliczne prace.

Anonimowy pisze...

łande prace ale nienawidze jak ktos używa do takich zdjeci photoshopa yh

QueenPauliskaaa pisze...

Moje zdjęcie to w ogóle porażka .
Mieszkam na wsi .
Przed moim oknem stało jakieś drewno , a ja chlup wodą ... :D
Okropne .

Miałam zrobić nowe ale nie miałam czasu ...
A szkoda !
Pierwsze miejsce śliczne ... :)

MissaKaSaNdRa11 pisze...

Gratuluję ;)