poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Sesje, sesje, sesje...

Cześć. Nudzę się, a więc pomyślałam, że coś napiszę ;) W tym tygodniu mam zajęte od jutra, czyli wtorku cały tydzień aż do piątku, a może i do soboty. Chciałam zdjęcia wakacyjne, letnie, ale pogoda coś się psuje :( Z sesji, które mam zaplanowane na najbliższe dni na pewno dodam trochę fotek, ale najwięcej znajdziecie ich w moim potrfoliu na maxmodels (link w pierwszym poście i w O mnie w pasku bocznym).

Gdy będzie 30. obserwatorów zrobię konkurs fotograficzny :) Myślę jeszcze nad tematem, ale na pewno nagroda nie będzie niższa niż 30sd. Także zapraszam do obserwowania bloga. Przypominam, że pod koniec miesiąca nagradzam najlepszego komentatora! :)

Teraz kilka fotek z ostatniej sesji:
[kliknij, aby powiększyć]










Przez to, że na blogu zdjęcia muszą być w mniejszym formacie straciły na ostrości, ale cóż zrobię... Możecie klikać na zdjęcia i wtedy zobaczycie w oryginalnym rozmiarze ;)
Jak się podobają?

5 komentarzy:

Paulina pisze...

śliczne:)

paulus114

wikacha pisze...

Super zdjątka!Piekna dziewczyna:)

Wiktoria pisze...

Super ! Skąd wytrzasnęła taki aparat jak Zenit ?? Mój dziadek taki ma ;D

.hm.herbatka.hm pisze...

Śliczna dziewczyna . Piękne jest to zdjęcie z okularami ;p
.hm.herbatka.hm

MissaKaSaNdRa11 pisze...

Fajne ;)))