poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Nowe ;) Wakacyjne.

Hejka :) Dziś byłam na sesji z pewną Asią ;) Jak wyszły zdjęcia? Zobaczcie sami.











Jeśli chodzi o konkurs to tak jak zapowiedziałam wyniki 25. sierpnia ;) Zgłosiło się dosyć dużo osób z czego się cieszę. Myślałam nad dodaniem zdjęć moich, które mi robią znajomi, bo nie tylko lubię fotografować, ale i pozować. Co o tym myślicie? Czekam na wasze opinie na ten temat i gdy tylko je napiszecie pomyślę nad dodaniem takich zdjęć.

Jak podobają wam się zdjęcia Asi? Komentujcie ;)

7 komentarzy:

aminqa pisze...

Zdjęcia przepiękne! Oczywiście jestem jak najbardziej za, zebyś zamieściła też swoje zdjęcia ; ) Dziś idę z koleżankami na sesyjke, bo chcialabym się sprawdzic ;D Aha, i mogłabyś dac jakieś rady dla początkujących fotografów? Pozdrowionka

aminqa

.hm.herbatka.hm pisze...

Zdjęcia są cudowne ;D Zresztą jak zwykle . Najbardziej podoba mi się to przedostatnie ;D Boskie ;P Ta Asia bardzo mi przypomina dziewczynę mojego kuzyn Dorotę ;) Czekam również na twoje zdjęcia ;**
.hm.herbatka.hm

Anonimowy pisze...

Dobra jestes sa sliczne

Anonimowy pisze...

a czy nie pomyliło ci sie a konkursem bo wyniki miały być 25?

Julia :) pisze...

Pięknie :**

finnickowa pisze...

Przedostatnie zdjęcie wg mnie najlepsze. :) Pozdrawiam, na stardollu- Porzeczka2000

MissaKaSaNdRa11 pisze...

Fajne - jak zawsze ;)