sobota, 6 sierpnia 2011

Sprzedaż i zakup

Moje zdjęcia są nie do końca jakości takiej, jakiej bym chciała. Moim aparatem jest OLYMPUS sp-800UZ. Jest to aparat cyfrowy z paroma funkcjami lustrzanki. Mój obecny aparat dostałam pod choinkę w tym roku, a więc używam go ok. 8 miesięcy. Z racji, że podstawy kadrowania opanowałam chcę mieć lepszy aparat. Naturalnie lustrzankę cyfrową. Marzy mi się Nikon D3100. 
Chcę sprzedać mojego Olympusa. Rodzice obiecali dołożyć mi do lustrzanki (być może do tego Nikona, o którym wspomniałam wyżej). Jednakże pozostaje mi sprzedać go. Szukam kupca.


7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

sOry ale nie jestem zainteresowana.
W ogóle tata mi dzisiaj kupił średni i duży aparat ; dd
Masz ładne fotki,chętnie będę komentować twoje posty.
Mam jedno pytanie.. Poszukujemy sponsorów i partnrów na bloga stardoll--i-ty.blogspot.com/
chcesz kimś być ?
Jak coś to odpisz mi w mojej KG i zaproś mnie przy okazji do znajomych :DD


NuWkA

Anonimowy pisze...

Ja mam taki Nikon .! A właściwie mój tata .. xDD

Gein pisze...

Fajny. Za ile go sprzedajesz. ? nie wiem czy mam tyle forsy. heh. ; D

wikacha pisze...

No niestety nie moge pomóc:(

Wiktoria pisze...

Chętnie bym pomogła .. Ale niestety Olympus to nie mój typ aparatów .. ;(

.hm.herbatka.hm pisze...

Niestety nie pomogę ;[
.hm.herbatka.hm

MissaKaSaNdRa11 pisze...

Jest świetny, ale tak nigdy nie będę go mieć ;(