piątek, 18 listopada 2011

Pomysł, pomysł! :D

Hej! 
Piszę do Was z nowym, chyba ciekawszym pomysłem, o którym pisałam w poprzednim poście. Nie jestem pewna, czy blog szafiarski, albo nagrywanie filmikow z recenzjami kosmetyków itp. to moja bajka... Wpadłam jednak wraz z moim chłopakiem na pewien pomysł :) Ponieważ oby dwoje mamy aparaty praktycznie takie same (z funkcją nagrywania w Hd, więc jakość jest super :)) i często wybieramy się razem na sesje chciałabym co jakiś czas nagrywać i dodawać filmiki z sesji na bloga :) Takie urywki, jak, gdzie i kiedy robię zdjęcia, żeby było jak najlepiej itd. :) 

Na początek, w pierwszym filmiku prawdopodobnie opowiem Wam więcej o sobie :) Następne będą to urywki z sesji z jakimiś modelkami (oczywiście nie profesjonalnymi :p), z sesji z chłopakiem, a nawet tych, które wykonywałabym przyrodzie :) Oczywiście z tych sesji, gdzie ja pozuję również :)

Myślę, że to by Was zainteresowało :) Co o tym sądzicie?

Pierwszy filmik (nazwijmy go próbnym) pojawi się już niebawem na blogu :) Gdy tylko poukładam sobie wszystko co i jak i oczywiście, gdy go nagram :) 

Chciałabym zebrać informacje od Was, o których chcielibyście, żebym opowiedziała w pierwszym filmiku.. Czyli proszę Was o napisanie w komentarzach co chcecie się o mnie dokładniej dowiedzieć :) Będzie łatwiej mi go nagrać, bo na razie nie mam dużo pomysłów, o czym mogłabym Wam opowiedzieć ; ) A więc proszę o pomoc <3

7 komentarzy:

Yamii pisze...

Hmm...Co byś mogła opowiedzieć...Szczerze to nie wiem ale w którymś z filmików mogłabyś np.opisać kilka z miejsc w których robicie zazwyczaj sesje,Albo przedstawić swojego fotografa Mateusza :)Jak coś wymyśle to jeszcze napiszę :D

aminqa pisze...

Hej :) Po długiej nieobecności znów jestem tu obecna :) Ostatnio miałam problemy z internetem :<

__________________

Co do nowego pomysłu, uważam, że ejst siwetny ;d Już nie mogę się doczekać pierwszego filmiku ;D

Anonimowy pisze...

Mi się pomysł podoba :)
A co do pomysłu na filmik to jeszcze nie mam ;(

Anonimowy pisze...

Na prawdę świetny pomysł .;)
Najlepiej by było gdybyś nam pokazała jak ustawić modelkę do poszczególnych miejsc, by te zdjęcie miało dobre ujęcie. ;)

Estranged. pisze...

Jak już wspominałam wcześniej jest to fajny pomysł.

Baha pisze...

Fajny pomysł, naprawdę ;D

Hm chciałabym wiedzieć jak wygląda Twoj dzień, czym sie interesujesz, co lubisz najbardziej jeść.. To można ciekawie zrobić :D

Ewelaz pisze...

Fajny pomysł ;)