sobota, 12 listopada 2011

Magic of Autumn :)

Hej :) Tytuł posta mówi o zdjęciach, jakie robił mi dzisiaj chłopak - Mateusz :) Miałam wenę, by pozować :D Nie przedłużając już pokazuję Wam co dziś stworzyliśmy :)










Co o nich sądzicie? :)
Mam nadzieję, że się podobają.

Takie zdjęcia chciałam mieć już od zawsze i wreszcie doczekałam się idealnej pogody na taką sesję :)

Mam dla Was jeszcze kilka zdjęć, które zrobiłam u siebie na podwórku z rana (w szlafroku) xd :



Chodziło mi o to, by przedstawić jesień, czyli kolorowe liście i szron na nich, który symbolizuje szybki koniec jesieni i rozpoczęcie zimy :)

Czekam na Wasze komentarze i pozdrawiam Was serdecznie :)

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

świetne ! ;D

Yamii pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Yamii pisze...

woW.Zdjęcia po prostu świetne o_O chłopak całkiem nieźle sobie radzi z aparatem ;) I miał świetną modelkę ;P
Świetnie :)

Baha pisze...

Śliczne !
Profesjonalne :>
Na pierwszym wyglądasz bajecznie!
A na tym gdzie widać ząbki - uroczo.
To z szalikiem - ahh
Albo ostatnie - cudo.

Uwielbiam wszystkie ;3

Pozdrawiam !

~Hadziukowa

Anonimowy pisze...

Cudowne wszystkie !!
Ale najbardziej podoba mi się 2, 3, 4 - są moimi najjjj :*

Anonimowy pisze...

Bardzo mi się podobają i fajny pomysł na te zdj. przyrody ;)

Marzena pisze...

Świetne zdjęcia !
Pozdrawiam !

;)

Ewelaz pisze...

One sa cuudowne ;**

Estranged. pisze...

Z twoich zdjęć najbardziej podoba i się to ostatnie. Jest fajne ;D