niedziela, 11 września 2011

Wyniki konkursu fotograficznego !!!

Hej. Wyniki po wynikach jak widać :p Te wyniki z opóźnieniem za co przepraszam ;) Poniżej przedstawiam zwycięzców. W komentarzach chciałabym uzyskać odpowiedzi na kilka pytań, np. co sądzicie o zdjęciach konkursowych, czy chcecie więcej tego typu konkursów w przyszłości.

I MIEJSCE (50sd)
aminqua
Świetne kolory, temat zawarty. Jakoś zdjęcia nie jest powalająca, ale podoba mi się :) Gratuluję. 

II MIEJSCE (20sd):
apolonia45

Zdjęcie drugie, czyli to w sepii z karteczką o wiele lepsze od tego, które przeznaczone jest do oceny... Powinno być to na odwrót ;p Ale doceniłam drugie zdjęcie (ujęcie np).

III MIEJSCE (10sd):
karciolina

Jak podobają się zdjęcia? Zgadzacie się z werdyktem? Chcecie więcej takich konkursów? 
Czekam na Wasze komentarze :)


Proszę zwycięzców o zgłoszenie się do mnie po nagrody.
______________________________________________
Zauważyłam, że w komentarzach dodajecie z prośbą o moją ocenę zdjęcia robione przez Was, ale i robione Wam. Fajnie :) W komentarzach staram się na to odpowiadać. Jeśli będę otrzymywała komentarze tego typu ze zdjęciami, które bardzo mi się spodobają ocenę do nich napiszę w poście oraz załączę właśnie te zdjęcia :) Także zapraszam do komentowania w ten sposób ;p 

Pozdrawiam
i gratuluję zwycięzcom
Paulusia2690

4 komentarze:

apolonia45 pisze...

dziekuję Paulusiu,że zajełam 2 miejsce :)

.hm.herbatka.hm pisze...

Gratuluję. Mi się akurat kilka zdjęć nie za bardzo podoba no ale to nie ja oceniam. I ten konkurs mi się nie spodobał. Wolałam jak był z tym pluskiem wody...

aminqa pisze...

aaaaa wygrałam !! dziękuję <3 ; )
jak doładuje ss to się zgłoszę po angrodę :)

MissaKaSaNdRa11 pisze...

Gratuluję ;)