poniedziałek, 29 października 2012

Zdjęcia od czytelników #4

Hej. Wybaczcie mi tygodniową nieobecność na blogu, mam tyle nauki, że w głowie się to nie mieści : / Już dawno nie dostałam tak w tyłek od szkoły. W weekendy chcę mieć za to czas dla siebie i nie miałam jak pisać. Jest już koniec miesiąca, a więc powinien odbyć się maraton. Odbędzie się zaraz po tym poście, ponieważ chciałam dodać jeszcze zdjęcia, które dostałam od czytelników w ostatnim czasie. Co prawda nie dużo, bo tylko 3, ale je również muszę opublikować :) Jak dobrze pójdzie post z maratonem dodam pojutrze, bo jutro wątpię, bym znalazła czas. A teraz zobaczcie zdjęcia, które mam dla Was jeszcze do pokazania... Kolejne zdjęcia dodane zakładki pojawią się już w listopadzie.

Malina
Zdjęcie z klimatem :)

Ewelaz
:)

Anita
Piękne! Kolory - genialne ^^

Co sądzicie o zdjęciach? :)
A tak bardziej prywatnie - też macie taki zapiernicz w szkole? ;>

3 komentarze:

malynka pisze...

Anity zdj jak zwykle rozwalają!

Ewelaz pisze...

Anity świetne !:)

a w szkole ciezko..ja dopiero dziś wróciłam po 3 tygodniowej nieobecnosci i mam chyba z 10 spr do nadrobienia

Anita ♥ pisze...

Oj ciężko -.-