niedziela, 21 października 2012

Wyniki konkursu fotograficznego! :)

Hej. Dosyć późno pojawiają się wyniki, za co przepraszam. Ostatnio mam tyle na głowie, że średnio mam czas na bloga :< Miałam też spory problem z wyróżnieniem trzech miejsc, ponieważ choć zgłoszeń do konkursu było niewiele zdjęcia były bardzo ładne :) Po dłuższym namyśle udało mi się wytypować zwycięzców, a oto oni:

I MIEJSCE - Asia
Otrzymujesz na swoje konto 120 punktów :)

 II MIEJSCE - LogicznieNielogiczna
Otrzymujesz 80 punktów! :)

III MIEJSCE - Smallys (dawna Caver96)
Otrzymujesz 60 punktów ^^

Gratuluję zwyciężczyniom !!! :)
Już wkrótce kolejny - jesienny konkurs foto! Pozdrawiam ;*

8 komentarzy:

Weronika pisze...

1 miejsce jest śliczne! LogicznieNielogiczna też nie jest gorsza, po prostu świetne c: A ja dziękuję za 3 miejsce ^^

Estranged. pisze...

jak dla mnie to 3 miejsce najlepsze jest !!! ;D

Joanna pisze...

Ale przemiła niespodzianka:) Dziękuję:)

Anita ♥ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anita ♥ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anita ♥ pisze...

Ale ładne !
Może jakiś jesienny konkurs? :)

Annulka pisze...

3 miejsce najlepsze;)

Ewelaz pisze...

Gratulacje wszytskim ;)

ooo fajnie że konkurs... mam nadzieję że zdarzę się wykurować, żeby jakieś fotki cyknąć bo sobie nogę złamałam ;/