poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Zdjęcia od czytelników

Hej :) Mam dla Was kolejną pyszną dla oka porcję zdjęć od czytelników, zapraszam do oglądania :)

Anita
rewelacyjne, wakacyjne i inspirujące fotki !!! :)


Gazelle
przesłała śliczne zdjęcia przyrody :) cóż tu dużo pisać.. są cudne!! Dobra ostrość, ujęcia - bardzo profesjonalnie wykonane :)



LogicznieNielogiczna
i jej wiatraki przy wschodzie słońca - bardzo dobre :)


dominika25012001
Piękne :)

gosiar9
Ahh.. Cudne :) Te kolory... Zdjęcie jest takie magiczne ^^

Co sądzicie o zdjęciach czytelników? Podobają Wam się? :)

PS: Jutro zdjęcia z sesji z Agnieszką, a więc zapraszam ! 

13 komentarzy:

Metamorfozy MissaKaSaNdRa11 pisze...

Świetne.. ten maraton w tym miesiącu również będzie trudny.


LogicznieNielogiczna pisze...


Taka poprawka. To jest wschód nie zachód. ;p

Najładniejsze gosiar9 <3

anitka pisze...

Ostatnie jest śliczne :)

Ada17 pisze...

zdjęcie gosiar9 cudowne !!

Ewelaz pisze...

Zdjecie gosiar ;)

Pauliss... pisze...

@ LN:

Ahh.. no widzisz :D Ale skąd miałam wiedzieć :pp

LogicznieNielogiczna pisze...

@ Pauliss

Haha. Pisałam gdy wklejałam linki.
Pod spodem. ;pp

aminqa pisze...

zdjęcia anity są przepiękne ;d Bardzo spodobało mi się również zdjęcie gosiar ;)

malynka pisze...

zdj anity i gosiar są cudowne!
a zachody/wschody LN już mi sie troche opatrzyły..

Mrs. Direction. pisze...

Mi się podobają zdjęcia LOgicznie Nielogicznej Oraz Anity. < 33

Dziękuję za miłe komentarze wyżej. |:*



gosiar9

Shayia pisze...

Anita,Gazella,Gosiar.. - Cudne! :)

Anita ♥ pisze...

Dziękuję za miłe komentarze. :)
Mnie podobają ssie wszystkie nadesłane zdjęcia ^^
Pozdrawiam.

kasienkey pisze...

chyba nie mogłabym wkleić swoich zdjęć, bałabym się negatywnej oceny...
ostatnie jest przepiękne.