środa, 1 sierpnia 2012

Zdjęcia od czytelników :)

Hejka :) Czas na coś od czytelników. Zaczynamy serię postów sierpniowych :) Obejrzyjcie, co zapisałam:

Ewelaz
od niej jak zwykle przepiękne zjawiska pogodowe :))


Renesme88
ciekawa sesja, bardzo ładne i ciekawe oby dwa zdjęcia :)


Anita
Śliczne, klimatyczne :))

anitka

madziafafi
Bardzo ładne kolorki :)

Tyle jak na tą chwilę, mam też zaplanowany kolejny post, ponieważ doszło do mnie sporo zdjęć, ale nie chcę zawalać tymi samymi postami bloga :) A więc za niedługo dodam też coś jeszcze od czytelników :*

A co sądzicie o tych zdjęciach? Które najbardziej się wam podobają? :)

8 komentarzy:

Nicola pisze...

Cyba "zaczynamy serię SIERPNIOWYCH postów od czytelnikó" i mam pytanie cze\u nie ma mojego zdjęca z odbiciem sło nca w morzu (magiczne)
Powiedziałaś ,ze dodasz ;((

Pauliss... pisze...

@ Natsa:

Ah, no tak - już to poprawiłam :P Jak widzisz nie dopuszczam do siebie myśli, że minął już msc. wakacji xD
Co do Twojego zdjęcia to jeśli napisałam, że dodam to tak będzie. Chyba nie do końca uważnie przeczytałaś ten post, ponieważ na końcu dopisałam, że mam zaplanowany kolejny post, bo nie chciałam dodawać kilku pod rząd zdj. od czyt.

anitka pisze...

Ostatnie zdjęcie fajne ;*.

Metamorfozy MissaKaSaNdRa11 pisze...

Najbardziej podobają mi się 3 ostatnie zdj..


MissaKaSaNdRa11

Mrs. Direction. pisze...

Kocham zdjecie Ewelaz. < 3

Ewelaz pisze...

Dzieki ;p
fajne zdjecia podoba mi sie anity i Renesme

Yamii pisze...

Zdjęcie Anity :D

LogicznieNielogiczna pisze...

Zdj. Renesme ! ;D