wtorek, 3 kwietnia 2012

Maraton - marzec! :)

Pora na maraton zdjęć z marca. Muszę przyznać, że marzec był na blogu ubogim miesiącem w zdjęcia od Was, ponieważ dostałam ich niewiele, jednakże wśród nich muszę wyróżnić, a tym samym zakwalifikować parę perełek do maratonu :) Zapraszam wszystkich czytelników bloga o głos na najlepsze 2 zdjęcia, ponieważ możecie oddać max. 2 głosy.

polaaM

Werkaa

 gosiar9

Caver96

definicjamiloscii

A wszystkich kochanych czytelników zapraszam do zgłaszania większej ilości zdjęć w zakładce "Pokaż swoje zdjęcia" (pod nagłówkiem). Mam wielką nadzieję, że w maratonie kwietniowym będzie więcej zdjęć :) Głosowanie trwa do 5 kwietnia, do godziny 22.




Życzę powodzenia, byłoby fajnie gdybyście wyrazili opinie na temat zdjęć :)
Pozdrawiam, Paulina ;*

- - - 

CO DO KONKURSU TO ZMIENIŁY SIĘ ZASADY !!! 
Zapraszam do zaglądnięcia do postu z konkursem. 


MÓJ POMYSŁ Z PUNKTAMI WCHODZI W ŻYCIE! 
Zapraszam do kliknięcia w zakładkę "Punkty" pod nagłówkiem

5 komentarzy:

Mrs. Direction. pisze...

O dziekuje za umieszczenie mojego zdjecia :]
Zaglosowalam ; d


gosiar9

Estranged. pisze...

Już zagłosowałam ;) Nie będę mówić na kogo ...

MissaKaSaNdRa11 pisze...

zagłosowałam ;)

Yamii pisze...

zagłosowane ;D

Ewelaz pisze...

zagłosowane ;) świetne zdjęcia