środa, 14 marca 2012

Zdjęcia od czytelników

Hej, troszkę zwlekałam z tym postem, tak jakoś wyszło, ale udało mi się wreszcie uzbierać konkretną liczbę zdjęć do kupy, by zrobić post :) Zapraszam do obejrzenia zdjęć:

polaaM
Fajne, podoba mi się :) Takie zwykłe - niezwykłe, naturalne. Bardzo ładny widok, chętnie bym się tam wybrała na sesję :D. Przeszkadza mi tu tylko cień budynku widoczny w kadrze...

Ładna obserwacja :)

Ewelaz
Ewelaz przesłała swoje zdjęcie, jednakże robione przez kogoś inego. Podoba mi się, ujęcie jest ok :)

Renesme88

definicjamiloscii
Fajne, ekspresyjne zdjęcie :) Podoba mi się.

Co sądzicie o zdjęciach? Jest jakieś, które szczególnie się Wam spodobało? Chętnie poczytam w komentarzach wasze opinie na temat zdjęć.

Ostatnio coś mniej dochodzi do mnie zdjęć w zakładce Pokaż swoje zdjęcia... Dlaczego? Przesyłajcie swoje twórczości! :D

Pozdrawiam ! :*

PS: Wkrótce możecie spodziewać się konkursu :D

4 komentarze:

Ewelaz pisze...

Nie, nie autoportret ;p zdjecie nie zostało wykonane przeze mnie

Śliczne zdjecia ;) podoba mi sie z tą tęczą

Pauliss... pisze...

@ Ewelaz:

A to przepraszam, własnie nie byłam pewna ;p

Ewelaz pisze...

@paulusia
nic nie szkodzi ;)

Paulina Machaj pisze...

Podobają mi się zdjęcia polaaM.