niedziela, 15 stycznia 2012

Zdjęcia od czytelników

Tak.. kolejne zdjęcia od czytelników... Muszę się Wam przyznać, że mam tak jakby 'kryzys' twórczy nazywający się pospolicie 'brak modelek' xD Umówiłam się na zdjęcia z pewną Klaudią na wtorek, więc w tygodniu powinny pojawić się jakieś nowości. Wcześniej wcale nie chciało mi się zabierać za zdjęcia, to pewnie przez pogodę -.-' przez ten brak śniegu i wgl. przez tą jak ja to ujmuję - inną porę roku xD Bo ani nie wygląda to na wiosnę, ani jesień, ani zimę, nie wspominając już o lecie xD. Taka pogoda jest przygnębiająca i nie ma pomysłów na zdjęcia :(
Moje ferie się zaczęły :) Jestem z woj. opolskiego, a więc jesteśmy wraz z dolnośląskim (jak się nie mylę) zaczynamy pierwsi :) I jak na życzenie spadł śnieg! Leży od wczoraj i co jakiś czas pada go nieco więcej. Z tego powodu cieszę się niezmiernie i zabieram się wreszcie za jakieś zdjęcia. 
Jeśli Was to interesuje napiszę, że jestem na diecie :p Mam nadzieję, że do wakacji uda mi się zrzucić trochę kilogramów. Wcześniej nie mogłam uwolnić się od jedzenia słodyczy, przede wszystkim żelek i czekolady, a więc ograniczyłam to do zera (mam nadzieję, że wytrzymam jak najdłużej), nie słodzę herbaty, nie piję słodkich napojów - tylko wodę, jem same małokaloryczne potrawy bez grama tłuszczu i do tego trochę ćwiczę :) Muszę przyznać, że przez 4 dni schudłam ok. 1,5 kg, a więc dieta przynosi efekty z czego się cieszę :)
Napisałam mniej więcej co tam u mnie, mam nadzieję, że w komentarzach dowiem się mniej więcej jak tam u Was :) Zapraszam do oglądnięcia zdjęć od czytelników bloga:

Jessika
 Bardzo fajne zdjęcie :) Jednakże widoczna ręka na zdjęciu trochę je psuje...

 Dobrze ujęte, bardzo mi się podoba :)



aminqa
Ujęte z ciekawej perspektywy :) Podoba mi się kolorystyka zdjęcia.

JuliaxxD
Fajne :D Ale lepiej wyglądałoby, gdyby napis został ujęty mniej więcej z profilu, by ładnie zaaranżować kadr.

Kociak33nn
Fajniutki kotek ^^ Zdjęcie b. mi się podoba :)

polaaM
Świetne :) Z tym, że ja nieco ożywiłabym kolorystykę zdjęcia dodając więcej cienia, a dokładniej przyciemniając cienie na zdjęciu.

9 komentarzy:

pamietnik-jessiki.blogspot.com pisze...

Dziękuję. Koleżanka wcięła mi się tam z ręką ; D

Dziękuję za publikację ; )
Dam nowe jedną lub dwie. ` Śnieżek ; )

mysecretlife pisze...

Świetny pomysł na bloga <3
Obserwuję :*
Zapraszam.

cantopenthefile pisze...

widzę, że tam u ciebie to już luzik! ja jestem z warmińsko-mazurskiego, więc ferie dopiero za tydzień. wczoraj śnieg u mnie napadał, a ja jestem chora :/

pozdrawiam!

MissaKaSaNdRa11 pisze...

Świetne, ;)

aminqa pisze...

podoba mi się zachód słońca ; ) Kotek też słodziutki ;d

Siwa pisze...

Całkiem fajne te fotki. Może sama też coś podeślę ;)
Pozdrawiam,
takethattrip.blogspot.com

sereen123Dance pisze...

Super blog zapraszam do siebie:

http://my-fashion-beauty.blogspot.com/

victoria ♥ pisze...

Najbardziej podoba mi się 1 i ostatnie zdjęcie.

pamietnik-jessiki.blogspot.com pisze...

Fajnie, że podobają wam się moje zdjęcia ; *

Miło mi ; ]