piątek, 13 stycznia 2012

Zdjęcia od czytelników

Kolejna porcja fotek od czytelników bloga :D Zapraszam do oglądnięcia:

definicjamiloscii
Mgła, cienie sprawiają, że zdjęcie jest ciekawe, prawda?


LogicznieNielogiczna
 Fajne chmury, dobre ujęcie z dołu ;)

Giewont :) Bardzo fajne zdjęcie.

aminqa
Nie wiem jak Wy, ale ja uważam, że w tym zdjęciu jest jakaś interpretacja. Jest niby tylko oko, soczewka, rzęsy - zdjęcia, jakich wiele, zaś ja tu widzę czerwone krwinki, normalne niby dla każdego oka, a okolice soczewki są łagodne, delikatne i bez czerwonych żyłek. Soczewka - czyli spokój dla oka, podobnie jak okulary :) Pomoc dla źle widzącego człowieka xD Jak np. dla mnie, czy aminqa, heh. 

Caver96
 Tu też ciekawa koncepcja. Od autorki dowiedziałam się, że to prawdopodobnie farby w proszku, ale nie wiem dokładnie. Fajnie, ciekawie uchwycone zdjęcie.
Ralphina
Piękne!!! Bardzo podoba mi się to zdjęcie :) Gołąbek złapany w świetnym momencie - spacerując sobie. Bardzo dobre ujęcie, gratuluję autorce.

Podobają się Wam zdjęcia? :) 
Mam nadzieję, że tak, i że skomentujecie je pod postem. 
Czekam na więcej zdjęć pod zakładką! ^^

8 komentarzy:

LogicznieNielogiczna pisze...

Dla mnie to zwykłe oko . ;/

.
Najlepsze moim zdaniem farby . Jestem plastyczką więc kocham takie zdj. .

pipi999

Agnieszka pisze...

Bardzo podoba mi się zamglony las :) Taki mroczny <3

anezia

Anonimowy pisze...

Świetne zdjęcia ;)

Jessika Chińcza pisze...

Ładne ^^

Anonimowy pisze...

mi się najbardziej podobają farby , zdjęcie cudowne :)

Weronika pisze...

Bardzo się cieszę,że podoba wam się moje zdjęcie ^.^ Mi najbardziej podoba się Giewont ...mam słabość do gór :D

Nelia . ♥ pisze...

Noo niektóre są naprawdę megaa. ;D
Ale najlepsze to jest chyba to oko i mgła . ;)
Obserwuję i zapraszam do mnie, nowy posy . ;)

... pisze...

Świetne zdjeciaa!! oko jest super soczewka dla mojego oka tez jest pomoca xdd ;]
fajny blog obserwuje i zapraszam do siebie ;)