niedziela, 16 września 2012

Zdjęcia od czytelników #3

Anita
brak mi słów co do tych zdjęć... Są po prostu przepiękne!! :) <3 nbsp="nbsp">


Caver96
ciekawe, pomysłowe, inspirujące :)


LogicznieNielogiczna
przesłała jak inni czytelnicy, których zdjęcia pojawiają się w postach
bardzo ciekawe zdjęcia :) Księżyc robi wrażenie!


Tyle jak na teraz :) W ostatnim czasie mniej linkujecie, ale mam nadzieję, że po prostu szykujecie coś mega ciekawego :D W takim razie czekam na kolejne linki w zakładce. 
Jakiś czas temu wspominałam o konkursie fotograficznym o tematyce wspomnień z wakacji. Chciałabym jeszcze zapytać Was o zdanie, czy taki konkurs to dobry pomysł :)

Pozdrawiam bardzo serdecznie, czekam na opinie na temat zdjęć z tego postu i konkursu :*

7 komentarzy:

Metamorfozy MissaKaSaNdRa11 pisze...

O tych zdjęciach nawet nie ma co pisać, bo nie będę się powtarzać, że są pięknie itp.. ;)

LogicznieNielogiczna pisze...

Ja chcę konkurs no ! ;D

A zdj. cudo. ;D

Anita ♥ pisze...

Miło, że Ci się spodobały :)
LN. ładne ^^
Zrób konkurs :)

aminqa pisze...

zdjęcia anity są przepiękne! i ta pajęczyna!

Ada17 pisze...

Konkurs świetny pomysł tak jak i zdjęcia Anity

Anetka♥ pisze...

Zdjęcia po prostu przecudne, a co do konkursy to jestem ZA!

Ewelaz pisze...

wow, jestem pod wrażeniem ;*