niedziela, 8 lipca 2012

Zdjęcia od czytelników

Hej, hej :) Uzbierałam już na tyle zdjęć od czytelników, by opublikować je na stronie głównej bloga :) Zapraszam wszystkich, którzy chcieliby się tu znaleźć (a może i w maratonie na koniec miesiąca) do linkowania swoich zdjęć w zakładce Pokaż swoje zdjęcia :) (pod nagłówkiem). 
Zapraszam do obejrzenia zdjęć:

Ewelaz
jak widzicie przesłała przepiękne i klimatyczne zdjęcia zachodów słońca, księżyca i burzy : ))) Muszę przyznać, że takie zdjęcia wychodzą jej świetnie! ^^




anitka
Ładniutkie :)

LogicznieNielogiczna
Super :))

StylistaAda17
No śliczne!!! : ) 

Werkaa

Co sądzicie o zdjęciach?
Które spodobało Wam się najbardziej? :))

9 komentarzy:

Metamorfozy MissaKaSaNdRa11 pisze...

Ten zachód słońca jest mega ! :D

Ewelaz pisze...

Dzięki ;)
wszystkie zdjęcia są super :) każde ma to "coś" :)
Podoba mi sie ważka

Ada17 pisze...

bardzo ładne słoneczko Ewelaz bardzo mi się podoba :)

anitka pisze...

Zdjęcie księżyca Ewelaz jest świetne! ;**

aminqa pisze...

świetne te zachody słońca ;) Ja wyjeżdżam jutro na kolonie, to postaram się narobić zdjęć ;d

Mrs. Direction. pisze...

Ewelaz ten zachód słońca jest cudny.! :D

LogicznieNielogiczna pisze...

Ewelaz mówiłam Ci już jak bardzo kocham Twoje zdjęcia. ?
Są cudowne. ;**

Ewelaz pisze...

@ LogicznieNielogiczna

Dzięki ;* ja również kocham twoje zdjęcia :) są super :) zawsze mają to "coś". Jeszcze nie było żadnego twojego zdjecia, które by mi sie nie podobało ;p

Ewelaz pisze...

Przepraszam ze spamuję ale bardzo prosze o glosy

http://www.dmuchane.pl/konkurs/obrazek.php?413

z góry dzięki :)