piątek, 4 maja 2012

Zdjęcia od czytelników

Hej :) Pora na rozpoczęcie serii majowych postów z Waszymi zdjęciami. Zapraszam wszystkich do oglądnięcia:

Ewelaz

Przepiękne kolory :) Zdjęcie niby zwyczajne, ale ma coś w sobie, bardzo mi się podoba.

Caver96
Rewelacja!!! Bardzo klimatyczne, ciekawe i piękne :)

definicjamiloscii
Nono, niektóre czytelniczki zawstydzają mnie poziomem swoich prac :) Pewnie ciężko było Ci zrobić te zdjęcie, definicjomiloscii! :) Genialne!

Dosia4444

Kamii_xD
Ładna kolorystyka i ujęcie ;)

Renesme88
Fajne :) Ciekawe...

I na tym kończę ten post :) Zapraszam do zgłaszania kolejnych, zaskakujących zdjęć!!!
Pozdrawiam, Paulina ;*

14 komentarzy:

Ewelaz pisze...

dziekuję :)

świetne zdjęcia... wszytskie mają w sobie to coś :)

Paulina Machaj pisze...

Dzięki, a co do zdjęcia - ludzie dość dziwnie patrzyli na mnie jak ganiałam tą wiewiórkę po całym parku, w efekcie się poddała, zrozumiała, że nie odpuszczę i pozowała :D (tak to się zaczynało mniej więcej - http://www.iv.pl/images/13629808069769966130.jpg )

Drugie zdjęcie Ewelaz i fotografia Renesme88 - GENIALNE

Weronika pisze...

ja zakochałam się w zdjęciu dosi4444 c: bardzo mi się spodobało !

MissaKaSaNdRa11 pisze...

Oj, wszystkie zdjęcia są świetne ;)

LogicznieNielogiczna pisze...

Kurczę, bo przed maratonem zgłaszałam 3 zdj z czego napisałaś że zapisałaś 2 a ich nie ma. ;/
To nie wiem czy zmieniłaś zdanie czy coś. ;(

Pauliss... pisze...

@ LogicznieNielogiczna:

Pamiętam, że zapisywałam 2 i pamiętam nawet które. Jedno z nich zaliczyłam do maratonu, poza tym zdjęcia były przesłane jeszcze w kwietniu, wiec musiałybyc w poście kwietniowym a nie bylo czasu ani na tyle zdjec zeby dodac jeszcze post, wiec jak wspominam wczesniej jedno dodalam do maratonu a drugie moze wyslij w tym miesiacu :)

LogicznieNielogiczna pisze...

Ok. ;D

Sillybiedroncia//Luvmyleighxx pisze...

Super są. Bardzo mi się podobają :0


Sillybiedroncia

Mrs. Direction. pisze...

Świetne zdjęcia ! :]
Dzisiaj prześlę swpje ;]

gosiar9

Kamii pisze...

Dzięki. :D

Wszystkie zdjęcia bardzo mi się
podobają. :)

aminqa pisze...

wszystkie zdjęcia są cudowne! Trudno mi sprecyzować, które najlepsze ;)

Yamii pisze...

definicjamilosci, świetnie uchwyciłaś tą wiewiórkę ;o

Yamii pisze...

ah, i jeszcze zdjęcie caver96 - świetne!

Estranged. pisze...

Śliczne jest to z tym oknem. I jeszcze tych niezapominajek. Ale mimo wszystko najbardziej podoba mi się zdjęcie definicjimiłości. Wiewiórka jest prześliczna ;)